3.19.2013

jag vaknade 7.02, insåg att jag skulle bli sen till skolan, men hade vid den tidpunkten redan bestämt mig för att inte gå.
 jag tvättade mig knappt, tog på mig en alldeles för tunn jacka och sprang ut genom dörren(min bror sov)
 jag satte mig på spårvagen, i vagnen, den tog mig till grönsakstorget
jag beställde en bryggkaffe på ett närliggande kafé, tydligen lät mitt uttal av "brygg" småländskt.
jag satt på kaféet och intalade mig själv att jag gjorde nytta.
satt som ett asplöv på spårvagnen hem
tittade på the devil and daniel johnston
tittade på youtube-klipp
cyberspace, oh cyberspace
I hate to love you
bits and pieces bits and pieces can´t seem to get myself together
lagade sej i apelsinsås
åt i sejen men edamamebönorna som var till
chew chew
kokar kaffe för två till en en till två två till en
alla för en, eller en för alla alla för en
med fasor död och brand
jag tror att jag misslyckas
vad då tror?
du misslyckas
can´t seem to get myself together
jag har ett stort arbete
att ta tag i
grabba tag i det då
borra in naglarna
riv klös
rebecka, du är arg
(rebecca)

No comments:

Post a Comment

Blog Archive