4.03.2013

delar upp mig själv och mina tankar i koncept( hmm jag är ju mina tankar)
är på en tax-free skidort, birkenstocks finns att köpa för halva priset.
allt jag vill bära är lösa jeans, skjortor och just birkenstocks (uppblandat med sneakers såklart)
kanske att jag ska slå till, men kanske är det så att mormor har något par att undvara.
saknar mina vänner, saknar mig själv, saknar mamma, saknar min säng, alltid detsamma.
ska jag ta fighten, fight the fight, jag har inte sett fightclub, but later I´m going to the nightclub.
har bestämt mig för att enbart lyssna på hip to the hop ett tag.
kanske att jag själv tar upp rap, då får ni höra hooks om min barndom, orättvisor och mina destruktiva tankegångar,
 men tillbaka till det ytliga, behöver en skrubb/scrub, mina kläder är fula med död hud, död brud,
skriker, men så klart inombords, vad annars,

1 comment:

  1. gillar dessa lite längre tankestycken of yours

    ReplyDelete

Blog Archive