4.27.2013

laborerar med följande tankar, kastar dem alltså fram och tillbaka,vänder ut och in på dem osv. :

1. kanske ska jag bli en självupptagen skitstövel, som ser det lilla skräp jag faktiskt lyckas producera som fantastiska alster, tidlösa, abstrakta, abstrusa, med grund, utan grund, djupa, grunda.
kanske ska jag kalla mig för ett multigeni och påstå att det är jag som har svaren, du har fel, jag har rätt.
kanske ska jag påstå att mina bristfälliga styckeindelning (HAHA) inte är bristfällig, det är bara du som inte förstår, ja du där med glasögon och rynkad panna.
 (HAHA)

2. hur mycket ska jag dricka på valborg( gratulerar ers majonäs)?
     det är en klurig fråga, och ska jag kanske be lars-mannen om en flaska vin, dels för att inte slösa onödiga pengar, dels för att jag föredrar att dricka vin och inte öl, öl är som att äta en brödlimpa av det där brödet jag inte gillar.

svar på dessa frågor uppskattas men undanbedes samtidigt vänligen, tack för mig

No comments:

Post a Comment

Blog Archive